12 Eylül 2013 Perşembe

JYJ - In Heaven (Türkçe Çeviri)



Şu andan itibaren bir şey söyleyemiyorum.
Senin mucizen tümüyle hayal gibi görünüyor.
Senin son görüntülerin sadece anılarımda kilitlenmiş görünüyor.
Merak ediyorum, beni bir yerden izliyor musun?
Pişman olsam bile, artık seni görmem için çok geç
Anılarım gölgelerin gözyaşlarını bu yerde izliyor.

Ben bu sözleri söyleyemem, gerçekten söyleyemem, sen yanımda olduğunda bile..
Üzgünüm ama şimdi herşey bana sarsılarak geri geliyor.
Rüyalarımda dolaşırken biraz daha bekleyerek...
Gözlerimi seninle kapatacağımdan korkuyorrum.


Gitme, gitme, yanımda kalamaz mısın?
Yalan, hepsi yalan. Hiçbir şey duyamıyorum.
Seni seviyorum, seni seviyorum. Bana bu kelimeleri gösteremez misin?
Seni seviyorum, seni seviyorum. Beni yeniden sevecek misin?


Zaten zaman böyle geçti.
İzlerini aramayı deniyorum ama onlar silindi.
Seninle son anılarım çerçevedeki gözyaşlarıma kilitlendi.
Biter, beni bitirir sen yanımda olmazsan
Üzgünüm ama şimdi bırakacağım, senin ayak seslerini takip etmeyi.
Sonu olmayan bir yolu takip ederken, seni bulmak için doşalırken
Korkarım seni kaybedeceğim ve üzgün olacağım.


Gitme, gitme, yanımda kalamaz mısın?
Yalan, hepsi yalan. Hiçbir şey duyamıyorum.
Seni seviyorum, seni seviyorum. Bana bu kelimeleri gösteremez misin?
Seni seviyorum, seni seviyorum. Beni yeniden sevecek misin?


Gitme, gitme, yanımda kalamaz mısın?
Yalan, hepsi yalan. Hiçbir şey duyamıyorum.
Seni seviyorum, seni seviyorum. Bana gösteremez misin?
Beni sevemez, sevemez, sevemez misin?,
Gitme, gitme, yanımda kalamaz mısın?
Yalan, hepsi yalan. Hiçbir şey duyamıyorum.
Seni seviyorum, seni seviyorum. Bana gösteremez misin?
Lütfen geri dön!


Gitme, gitme, yanımda kalamaz mısın?
Yalan, hepsi yalan. Hiçbir şey duyamıyorum.
Seni seviyorum, seni seviyorum. Bana bu kelimeleri gösteremez misin?
Seni seviyorum, seni seviyorum. Beni yeniden sevecek misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder