2 Eylül 2013 Pazartesi

KBS Coming to Turkey for KOREA-FANS

31 Ağustos Cumartesi günü KBS Türkiye'ye geldi ve bizlerle röportaj yaptı! Sizlerle bu görüntüleri paylaşmak istiyorum.

İlk önce bu oyunu oynadık. Henüz adını bilmediğim bu oyunda gördüğünüz gibi önünüze kaba tabiriyle bir kütük koyuyorlar :D Elinize verdikleri ok ile içinden geçirmeye çalışıyorsunuz. Ama görüldüğü kadar kolay değildi!

Daha sonra (yine adını bilmediğim bir oyun :D) kore'ye ait bu oyunu oynamaya başladık. Arkadaşım Emine ve Meryem ile taraftar olmayı tercih ettik. Her ne kadar kolay bir oyun olsa da pek içimize sinmedi. Olmayan girişkenliğimizdendir belkide.. Mavi ve Yeşil gruplara ayırarak oynadığımız bu oyunu yine KBS kameraları çekti.

Sonra başladık GANGNAM STYLE yapmaya.. :) Ne komik ama... Ben tabii ki orada değildim. Dans yeteneği olmayan biri olarak Kore televizyonlarına rezil olmak istemem. Bunun gibi birkaç daha dans yaptılar. Sıra girdi dans ve şarkılara...

İşte o gün bireysel performans gösterenlerden biriydim. Biraz risk alıp 3 günümü tek bir şarkıya çalışmak için harcadım. Her ne kadar yeterli olmasa da ses sisteminden dolayı memnun olamadım. Ama orada olmak ve kamera karşısında, kore'nin karşısında şarkı söyleyecek olmak bile insanı ayrı olarak mutlu ediyor. Arkadaşlarım bana çok destek oldular. Onlarsız tadı çıkmayacak bir etkinlikti. Etkinlikte söylediğim şarkı ise "MAGIC CASTLE"dı. ^_^



Benim performansımdan sonra çok sevdiğim arkadaşım HABİBE SUGÜNEŞ de dans ederek ne kadar yetenekli olduğunu gösterdi. :)

KBS'nin kısa bir röportajından sonra ise topluca fotoğraf çekildik. :) Hayatımın en güzel günlerinden biriydi. Oraya çok zor gitmiştim ama gittiğime değdiğini gördüm.
                             
Bizim koreli can abi ile de orada tanıştık. :) Gerçekten sıcakkanlı bir insandı kısa bir süreliğine sohbet etme imkanımız oldu. Bununla beraber bütün KBS ekibiyle fotoğraf çektirmeye çalıştık. >_<











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder