18 Temmuz 2013 Perşembe

K-POP SONG CONTEST 2013 - 6

Stantları gezdikten sonra etrafta dolaşmaya devam ettik. Biz dolaşırken annemler çoktan yerlerini almışlar bile!!



Nefesler tutuldu! Biz zamanın gelmesini beklerken,
görevli kadın elinde bir kağıt ile ana kulise girdi. Bir baktık
sahneye çıkacağımız liste! Kendimi ortalarda arasam da,
gerçek taa listenin başındaydı. İlk sıradasın
Sinem Kadıoğlu. Diren Sinem, diren... :D

Adımı ve olacağım yeri öğrendikten sonra kulisten beni çağırdılar, ben de sahne arkasında beklemeye başladım.
Böyle bir heyecanı yaşadığımı hatırlamıyordum. Seyirciler gösterilen videoları izlerken, ben de uzun saçlı, arkadan saçını toplamış görevlinin (adı barışmış kulak misafiri oldum :D) verdiği suyu bir güzel içtim. Allahtan ılıktı su. Yoksa gitmişti güzelim sesim. Ama adam özenle getirmiş düşünmüş ne yapalım teşekkür edelim dedik. Sahne arkasında bir koşuşturma var sormayın gitsin! :D Bir de adımın yanına yanlış şarkı adının yazılması... Ben söylemeseydim "After Love" diye duyuracaktı güzelim sunucu. :D O da heyecanlıydı. Dedi "Ben napıyım?" Sadece sırıttım ama dedim içimden, "Abi sen mi yarışmacısın? Heyecandan iki seksen yuvarlanıcam şurada. :D" Tabii içimden dedim. Bekledim, bekledim. Adımı söylemelerini bekledim. Ya video bitmez, ya sunucu susmaz... derken yarışma kelimesi çıkabildi sunucunun ağzından. Ve o an geldi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder