18 Temmuz 2013 Perşembe

K-POP SONG CONTEST 2013 - 8

Sahnedeki performansım bitmiş olabilir ama gün henüz bitmedi. ^_^
Sahneden indikten sonra kulise doğru gidiyordum. Kulis kapısında bir kalabalık vardı. Ne olduğunu merak ettim. Kapı aralandıktan sonra kafamı biraz kaldırdım. Bir de ne göreyim. Nu'est grubundan ARON!! İlk dikkatimi çeken o olmuştu. Altındaki o kırmızı şortunu fark etmeyecek biri olamazdı zaten. :D
Heyecanlı bir bekleyişten sonra bir adam yarışmacı olmayanları uzaklaştırdı. Biz girebildik mi sanıyorsunuz? HAYIR!! :D Hatta daha komiği var. Beklediğimiz kapının ardında işte bu resimde gördüğünüz gibi birçok kapı vardı. Büyük bir koridor vardı ve yarışmacılar dağılarak o kulislerde hazırlanıyordu. Benim de tek amacım kulisime dönmekti. Ama adam bize döndü ve aynen şöyle söyledi: "Gözlerinizi kapayın, görmeyin onları" OHA dedim içimden. :D Tepki de veremedim. İçimden söylenip durdum. Zaten o gün ne olursa olsun ağzımı açamadım. Önümüzdeki yıl böyle olmamasını diliyorum.

Daha sonra hiç tahmin etmediğim bir şey oldu. Bir anda bizi kulise soktular. O kadar ani oldu ki her şey, kulise girerken yere bakarak yürüdüm diyebilirim. Karşımda Nu'est  var, millet selam veriyo :D ve ben ise cool bir tavırla yürüyorum aralarından. Sanki onlar sanatçı değil, benim. En azından bir kez  selam vermeyi isterdim. Herkes vermişken (herkes dediğim 5 kişiydik) benim girişken davranamamam kötü oldu. Farkındaysanız ağzım sürekli kapalı. :D O gün bana gerçekten bir şey oldu sanırım.
Biraz ilerledikten sonra durduk. Kulise girebilirdim ama girmek istemedim neden acaba. :D Nu'est var koridorda niye giriyim içeri? :D Bazı üyeler Kim hanım mıdır nedir :D onunla konuşmaya devam etse de Baekho bize arada baktı. Onunla bakışmak bile çok utandırdı beni. O kadar güzel gözleri varki.. Üstelik 15 cm topuk giymeme rağmen boylarının hala uzun olmaları da beni ürküttü doğrusu. Bişey değil daha 18 yaşındalar, ne yediriyolar size annem? :D
Ben orada söylenip duruyordum tabii. "Nu'est burada, ben hiçbir şey yapamıyorum" diye. Salaklık bende. Sen yüz vermiyorsun çocuklara, onlar napsın? :D


Neyse 5 dk sonra Nu'est grubu stantları gezmek için çıktılar. Öylece bakakaldım. Kapı kapanıyodu ki bir Minhyun diye bastırmışım çığlığı. :D Duyamadı beniii gitti güzel çocuk. :D Bunu orada da yapsaydım muhtemelen atarlardı beni oradan. :D Ama tekne turuna gidememiş bir finalist olarak ne kadar üzgün olduğumu söylesem az. :D

Bendeki salaklıktır ki Emine'yi aradım Nu'est yanımda diye. Ki o zaman çoktan stantları gezmeye gitmişlerdi. Yarışmanın ortasından çıktığı gibi atlamaz mı bu stantların ortasına arkadaşıyla. :D Ren'in bakmasıyla kadının itmesi bir oldu. "Ne yapıyorsunuz burada?" diye. Hayır o kadın koreli olabilir ama beni o gün uyuz eden insanlardan biriydi. Onlar atladı tamam, biz orada onları izliyorken sadece kadının uzaklaştırmaya çalışması ayrı bir sinir bozucuydu. Tabii o olaydan sonra Emine insan içine zor çıktı. :D Hala unutabildiğini düşünmüyorum. :D Biz de uzaktan Nu'est'e hayran hayran bakmaya devam ettik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder