18 Temmuz 2013 Perşembe

K-POP SONG CONTEST 2013 - 5

Emine ile en sonunda sıkılmaya başlamıştık ki, Nu'est'in karton maketlerine rastladık!
Benim gönlüm Baekho'daydı ama tutturdu Emine REN GEYİĞİM diye diye:D
Ben de severmişçesine baktım Renciğimize. Grubun en zararsız görüneni o herhalde. :D
Boş durur muyuz?! Hemen koreliler ile fotoğraf çektirmeye koyulduk. Aslında "gel beni sev" dercesine bakan birçok koreli vardı. O kadar yakışıklı çocukların yerine bu iki şirin unni ve oppamızla fotoğraf çekilelim dedik. Abimizin oppalık hali kalmamış ama neyse. :D Unnimiz bizi biraz güldürdü de doğrusu. Öyle bir koreli sevgisi ki bu, kızı sıkıştırdık orada. "Sıkıştım, sıkıştım" diye sırıttı güzelim ortada. :D Daha sonra kameraya baktık ve "Kimchi!!!" 

Gerçeklerini bulamadık, kartonlarıyla çektiriyoruz fotoğrafı!!
Napalım, canımız sağolsun. Bir de arkadaşım olan yarışmacı Kübra Bayram sayesinde
çekilişten kazandığım çıkartmalar vardı. Onları da daha sonra sizlerle paylaşıcam.
 Bendeki bu utangaçlık nereden geliyor bilemedim. Bir girişken olamadım diğer korelilerle fotoğraf çektirmek için. En sonunda karar verdim, "çek beni Emine" dedim. :D "Beni benimle çek" dedim. Ben korelilere bakmaya doyamadım, onlar bize bakmaya doyamadı. :D







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder