19 Temmuz 2013 Cuma

Aldıklarım, almaya çalıştıklarım... :)


 Bildiğiniz gibi K-POP ŞARKI YARIŞMASI gerçekleşti. Oradan kapabildiğimi kapmaya çalıştım. :D Aslında çok şey yok ama bilgilendirici çok şey vardı. Kore Gezi Rehberi sayesinde kore ile ilgili birçok şeyi öğrenebildim. Ayrıca Kore yemeklerinin olduğu ince bir yemek kitabı da mevcut. CN BLUE hayranlarının hazırladığı kağıtlar da mevcuttu. Kore gezi rehberi vs. birçok şeyi almaya çalıştım. Bunları da sizlerle paylaşmak istedim. Ama göründüğü kadar fazla değiller. :)

Sol tarafta duran Lee Mino çıkartmalarını çekiliş sırasında kazandım. Aslında bir şey beklemiyordum ama yine de bir şeyler kazandığımı bilmek mutlu etti beni. ^_^ Yarışmacı kartımı ve boynumda bulduğum bu yazılı kağıdı da paylaşmak istedim sizlerle. Her ne kadar önemsemesem de almak istedim.
Nu'est grubunun bize acıyıp verdiği imzalı albüm... :D Böyle diyorum çünkü genellikle dansçılar ilgi odağıydı. Bir not defteri ve imzalı Nu'est albümünü grup bize hediye etti. ^__^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder